fbpx

Dobro došli na Extra-Shop

support img

Set za popravku vetrobranskog stakla

Kategorija:

Brzo i efikasno popuni napukle i ogrebane staklene površine bez odlaska u servise ili kod majstora!

  • Izbegnite pucanje stakla – Pravovremeno zaustavite veću štetu na staklenim površinama tako što ćete za kratak vremenski rok popuniti neželjena oštećenja mešavinom smole i dvokomponentnog lepka
  • Revolucija u auto industriji – Mešavina lepka i veštačke smole koja se nalazi u bočici je rešenje koje je omogućilo korisnicima da veoma brzo i efikasno saniraju oštećene staklene površine za samo nepunih pola sata.
  • Sigurnost – Posle upotrebe kompleta za reparaciju, oštećenje se potpuno zaustavlja od daljeg pucanja i tragovi se više ne poznaju. Smesa za popunjavanje se posle sušenja ne poznaje i toliko je čvrsta da ne može doći do većih oštećenja.
  • Višenamenski proizvod – sa ovim kompletom za reparaciju možete popuniti oštećenja ne samo na šoferšajbni, već i na ekranima vaših telefona, tableta, laptopova.

Način upotrebe:

  • Stalak namestite na pukotinu i kroz rupu na stalku ubrizgajte željenu količinu gela.
  • Posle 20 minuta, stalak sklonite, odlepite foliju i višak gela sastružite strugačem, da izgladite mesto na staklu koje je bilo ranije oštećeno.

Cena:

899,00 RSD

Dostava se naplaćuje 390din. Dodaje se ukupnoj ceni nardžbine i cena je fiksna. Koliko proizvoda da naručite, cena je ista.

Plaćanje se vrši pouzećem - plaćate kada primite proizvod. Dostava se vrši kurirskom službom D-Express i u 99% slučajeva je izvršena u roku od 1-3 radna dana.

Ukoliko zbog bilo kog razloga niste zadovoljni sa proizvodom, možete ga vratiti za zamenu ili refundaciju novca.

Porizvod mora biti spakovan i u istom stanju kao sto ste ga primili kako bi bila uvažena refundacija. Za nošene, korišćene i prane proizvode refundacija nije moguća. Molimo vas da imate ovo u vidu PRE nego što pošaljete proizvod nazad za refundaciju. Za korišćenje proizvode neće biti isplaćena refundacija. Hvala vam na razumevanju.

Proces refundacije je sledeći:

  1. Pošaljite nam e-mail na sa detaljima porudžbine.
  2. Sledeći radni dan će stići kurir da preuzme pošiljku od vas.
  3. Naredni dan pošiljka stiže pošiljaocu koji vraća novac kuriru.
  4. Poslednji korak kurir isplaćuje novac vama.

Napomena: Proces refundacije traje 2-3 radna dana. Kol centar radi 09:00-17:00 radnim danima.

VAŽNO: Porizvod mora biti spakovan i u istom stanju kao sto ste ga primili kako bi bila uvažena refundacija. Za nošene, korišćene i prane proizvode refundacija nije moguća.

  1. Putem veb sajta: Izaberite veličinu (ukoliko ima varijacije u veličinama) i kliknite Dodaj u korpu dugme. Zatim ispunite sve detalje za dostavu i kliknite Naruči dugme. Dobićete potvrdu o uspešnoj narudžbi pitem mejl adrese koju ste uneli prilikom naručivanja.
  2. Putem Facebook-a: Kliknite ovaj link kako biste otvorili Facebook messenger direktno na našoj strani:: Facebook Poruka. U poruci nam onda pošaljite vašu adresu za dostavu, telefon, ime proizvoda i veličinu (ako postoji varijacija veličina).
  3. Putem Telefona: Javite se na na broj na vrhu sajta.
Loading...